Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

12 september 2008

Konstigt jag har mycket lättare för att läsa andras bloggar vad som händer i deras liv än vad jag har att skriva på min egna. Ja i dag har jag äntligen äntligen bakat! De blev inte så mycket men ändå. Ja jag har ju suttit och kollat på bak bloggen jag tipsade om i går och så hittade jag ett recept på choklad cupcakes. Som verkade så goda! Kanske för att jag inte har ätigt sötsaker nu sen vi kom hem i från semestern. Men på senaste har jag varit riktigt choklad sugen så dom cupcaksen va perfekta. De va bara skicka i väg gubben och räkan till affären och sen satte jag i gång. och så här blev dom:


Humm undra varför den inte ville bli på rätt håll jaja med. Ok inte helt fel för min första gång. Skulle vilja ha gjort sugerpast blommor på men de krävdes lite saker från apoteket så de får jag ta en annan gång. Nu till den stora frågan vad ska jag med 10 cupcakes till jag nöjer mig själv med en halv kanske. Humm ska nog ta med dom till loppisen jag ska på i morgon. Det ska faktiskt bli ganska roligt att gå på loppis i morgon de va längesen och jag vet i alla fall en sak jag ska leta efter ett silver fat gammalt att ställa ljus på som jag kan ha på byrån i sovrummet. Sen har vi inte gjort så mycket mest bara tvättat de e iförsig ganska skönt de med. Jo gubben va ute och hämtade bordet till vardagsrummet som jag hade jobbat på. Så nu har vi gjort i ordning där en bild på de hittar ni på min andra inrednings blogg. Nu ska jag gå och leka med familjen och förhoppningsvis natta räkan snart.




Ha en trevlig kväll kramizzar

Inga kommentarer: