Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

26 september 2008

Dag av bak.

Alltså inte bak som rumpor utan bak som bullar. Fast inga bullar heller jag har bakar tårtbottnar i dag och cupcakes men de skulle va en konstig marängfrosting, på som jag tror att jag misslyckades med vi får se i morgon om någon kan äta de. Sen blev de grunden till blommorna som ska bli på tårtan och ja på cupcaksen för de blev lite mycket och ändå gjorde jag bara halva sattsen. Så de e vad jag har pysslat med hela dagen och i går städade jag så nu e jag nästan klar för i morgon. Och de kommer lite folk så de blir trevligt först föräldra teamet och på kvällen så vi ska ha en bjudning hemma för lite vänner. Så de kommer nog bli riktigt skoj. Jag kommer nog tyvärr inte orka att skriva och berätta i morgon hur de går, Men jag ska försöka på söndag också ska jag ta kort på mina bakverk så att ni får se dom med.

Nu ska jag kolla film sen e de sängen. Go natt kramizzar

Inga kommentarer: