Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

23 september 2008

officiellt gammal?

Jag känner mig inte så gammal men nu har den kommit även till mig. Inbjudan 10 år sen jag gick ut 9 an. 10 år sen de känns jätte länge även om jag minns den tiden så tydligt. Gick in och kollade vilka de va som hade anmält sig vilket va typ 4 st om förlåt om ni skulle läsa detta men dom nördiga killarna. Dom som bodde en bit utanför på riktiga landet. Men sista anmälningsdagen va inte förrän den 30 så jag tror att jag ska vänta tills dess och se om de e några man vill träffa som anmäler sig. Sen va de några vänner från för som hade loggat in och man kunde skicka medelanden tillvarandra så de va lite roligt.

Annars så e jag bara toppen slö, FAN kom på nu att jag har ju 2 påsar med tvätt som borde strykas. Och jag som e så trött har sovit dåligt i natt med massa mardrömmar om min lill räka. Så vi gick runt i myskläder och pyjamas hela morgonen innan vi kom på att kl va 12 och sångstunden skulle börja om 45 min och vi skulle äta innan. Så de e max vad vi har pysslat med i dag. Men i morgon blir en toppen rolig dag längtar så.

Ne nu ska jag allt ta och vila när gubben ändå e i fullgång att leka med räkan. Kramizzar

Ps: Min nya suflett e klar!! Så glad mamma ska hämta den i kväll om hon inte redan gjort de måste ringa och kolla. Nu ska de bara dit en åkpåse. Letar med ljus och lykta efter någon snygg.

Inga kommentarer: