Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

21 september 2008

Besök

Snyft sitter och kollar på miami ink och dom tatuerade en bild på sin son som hade dött i plötslig spädbarnsdöd de va så sorgset. Jag blev verkligen påmind om hur mycket jag älskar räkan och vilken tur jag har som har honom. Sen blir jag ännu mer sugen på att göra mer tatueringar. Har länge tänkt att göra en där jag skriver räkans namn. Men nu har vi ju babysim och man får ju inte bada så jag får vänta en stund till. I dag har våra gäster åkt hem kul när dom e här men skönt när dom kommer hem.

Tyckte lite synd om gubbens bror bara han kan inte ha tycket att de va roligt här han satt i går och kollade fisketidningar och drack vatten. Men jag sa till han innan dom åkte att han får ta med sin tjej hit så får vi hitta på roligare saker än att köpa en husbil och sitta i lägenheten. Sen efter dom hade åkt så va de dax för nästa då kom mina föräldrar för vi hade köpt mat till 4 i dag så de va bara att bjuda in några. De blev lite klassisk potatisgratäng med lövbiff. Dom busade lite med räkan och åt up dom sista blå cupcaksen för oss men de blir ju tårta nästa helg och de e ju lika gott de. Nu ska jag kolla på hål i väggen fick bara se slutet på de förra veckan ska bli kul att se vad de e.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: