Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

14 september 2008

Känner mig helt trött. Hade dagen planerad men nopp. Vi (jag) hade tänkt att jag och räkan skulle gå ut på en promenad i dag de va ju så fint väder. Men dom tankarna hade inte han. han kom upp åt kläde sig och sen började gnälla igen om att han va trött så jag la han i sängen igen vid 9.15 trodde att han skulle vakna vid 10 för lite mat men han sov till kl 13!!!! Den första timmen ok då stressade jag så att jag skulle hinna klart innan räkan vaknar. Dom andra herregud va tiden gick långsamt, fick tid att Göra mig riktigt i ordning inför kalaset idag och sortera räkans foton till hans bebisalbum. De börjar bli dax att göra klart de snart dom sista bilderna ska ju va av hans 1 födelsedag och den kommer snart herregud va tiden går han e ju snart 7 månader.

Ja i alla fall när räkan vaknade va han jätte hungrig så de va vi tvungna och fixa sen skulle han klä sig för gubben skulle komma hem vid 14 i dag eftersom vi skulle på kalas. Det va ett riktigt trevligt "barn" kalas de va dock inte så många barn där. Med goda tårtor och kakor jätte duktigt bakat patz hög gravid och allt. Ne nu sitter jag och tittar på Helens små underverk så jag har lite svårt att koncentrera mig vilket ofta e mitt problem. Så jag ska nog avrunda detta.





Go natt kramizzar

Inga kommentarer: