Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

27 april 2009

shoppa tills de smäller.

Så då va denna dagen va shopping färdig. Humm jag som verkligen inte skulle handla något i dag. Men men de började med att jag skulle testa vägen till jobbet med cykeln hur lång tid de skulle ta. Men saken e ju den att då kommer jag ju ner till centrum så jag skulle ju bara kolla in på kapphal om dom hade kvar i vintage stories. Och efter lite provande va de ju sååå svårt att hänga tillbax så en underbar klänning och *fniss* dom sötaste trosorna jag nog äger fick följa med hem.
Bland de finaste jag hittat på kapphal någonsin.
Sen följde jag med gubben när han skulle köpa kläder, han hade fått nys om en ut försäljning. Så då blev de 2 par skor åt bollan tack älskade gubben gillar dom verkligen.
Inga party skor direkt men bra kängor till vintern och ett par riktiga trekkig skor.
Och när vi kom hem kom mamma och fråga om jag inte skulle med på en till ut försäljning och tja de tackar man ju inte nej till så då fick jag ett par shorts av henne. Tack snälla mamma.
Älskar verkligen detaljerna på shortsen riktigt snygga.
Så nu har jag shoppat så de smällde om de. Känner mig typ klar nu för hela månaden.

Kramizzar

Inga kommentarer: