Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

10 april 2009

Påsktider


Ringer och kollar så att någon e hemma på blåkulla innan sötaste påsk gubben åker :-D

Glad påsk på er!! Som vanligt e vi ute en dag för tidigt så med andra ord har vi haft påskafton i dag då gubben jobbar hela helgen. Men vilken dag de har varit! Underbart väder nästan 20 grader ute. Så dagen har ju så klart spenderats ute då vi bara njutit Och underbart go mat fick vi i dag med. Vi har varit ute hos mormor och morfar så räkan hade massor med plats att springa och utforska. Vi fick även lite påskpresenter från mormor och morfars senaste resa, vilket inte va helt fel. Passade även på att fira morfar som fyller år i dagarna. Och jag hade lite tid att kolla över min cykel pumpa däcken och tvätta av den så nu längtar jag verkligen på att få ta hem den. Köpte den under min graviditet och då fick jag inte cykla och sen har de inte blivit av men i sommar då tusan. Nu har så ska de låta börjat så min koncentration e väl inte toppen. Så alla ni som inte har firat påsk i dag får ha en helt underbar dag i morgon! De ska vi nog ha också jag och räkan.

Mammans toppen påskpresenter.

Detta befann sig i räkans påskägg.
Kramizzar

Inga kommentarer: