Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

05 april 2009

Nu har bertil flyttat in hos oss med

Och nu kom tröttheten. oj vilken dag de blev i stället för djurparken då så drog jag och räkan i väg till Ikea! Alltid lika roligt tycker i alla fall jag och denna gång även räkan han satt i vagnen så snällt och pratade skrattade och pekade. De va helt underbart bara han och jag och inget stress kunde bara gå runt och kolla äta lite och leka. Jag kom på i efterhand att jag kunde ju haft med mig saker till räkans sysling som snart ska titta ut. Men de får jag ta en annan gång när hjärnan inte är med. Efter Ikea åkte vi och hälsade på en gammal vän och hennes gamla gubbe (gammal vän för att jag har känt henne sen skolan, gamla gubbe för att hennes nya "pojkvän" va ca 50) Jag blev helt paff! Jag visste att hon hade flyttat men trodde att hon bodde själv i en lägenhet men nopp dom bodde ihop i ett gammalt slott! Nya "pojkvännen" va vist rasande rik. Tja där ser man, roligt att träffa henne igen va de i alla fall. Men efter allt i dag e både jag och räkan jätte trötta skulle kunna somna nu.
Underbara goa bertil som snällt fick följa med hem från ikea.
Doftljus med kladkaksdoft inte helt fel.
Kramizzar

Inga kommentarer: