Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

07 april 2009

Nykläckt

Överallt kommer de nytt spelar ingen roll om de e nya blommor som poppar upp eller nya bebisar. Lika underbart båda två. I går va vi på 1års kalas för en av räkans kompisar.
1 års tjejen! Grattis S, och räkan som försöker att ta sig ur S fina födelsedags bil.
Z poserar så snällt, och busungarna spelar lite för mammorna.
Oj va trevligt de va och vilken god tårta, tyvärr va de många av räkans kompisar som inte kunde komma och vi saknade dom så klart och hoppas att alla kryar på sig. Men vi som va där hade riktigt trevligt. När vi kom hem blev de faktiskt påsk pyntat, hade tänkt att hoppa över de i år men så fick jag mig ett ryck och hände att de kanske vore trevligt ändå med lite pynt.
Jag har också lagt märke till att i dag e de en månad kvar till bf för räkans syssling som vi väntar spänt på tycker att de ska bli så roligt för dom. Och så fick jag även reda på att en till kompis är gravid och en annan har just fött. Så jag skickar ut stora GRATTIS KRAMAR till lilla T och till S och hoppas att allt går bra nu. Kan ju säga att lite sugen blir man ju på en till bebis men ne inte än, får så mycket glädje från den jag har. I går vinkade han hejdå till dagis när vi skulle hem utomordentligt gulligt. Nu ska jag kolla lite i mina bakböcker kanske har en ide till en överraskning

kramizzar

Inga kommentarer: