Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

25 april 2009

Full av energi?

Oj vilken rolig dag de har varit i dag. Vi var i för sig tvungna att gå upp jätte tidigt för att åka i väg vi skulle nämligen på ut försäljning av kinnarps kontors möbler. Och jag hittade faktiskt en ny stol som jag ska ha vid datorn, den va riktigt skön kanske inte min favorit färg men för 40 kr så va den helt ok. Och de börjar redan gro idéer om hur man kan klä om den. Sen visade sig att de fanns en loppis med auktion i närheten så de blev så klart en tur dit också. Där såg jag en kobra telefon som jag sååå ville ha men den gick på auktionen för nästan 1000 kr de va jag inte riktigt bered på. Så de blev en låda i stället och lika nöjd e jag för de. Jag vet precis vart jag ska ha den men jag vet där i mot inte riktigt vad jag ska ha i den. Skulle vilja ha tag på en socker låda också men de kanske kommer under sommarens loppisar ;-) nu ska jag läsa och sova lite. Här kommer bilder på mina fynd i dag.

Stolen som togs i beslag direkt.

Min lilla låda märks att jag e lite obeslutsam måste testa lite ;-)

Kramizzar

Inga kommentarer: