Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

22 april 2009

18 infektioner kvar!!??

Jaha vist låter de underbart, vi har varit med räkan till doktorn i dag för att han har hostat och haft feber nu i nästan en vecka. Och fick tag på en riktigt bra doktor för en gång skull, men han berättade att första året på dagis kan barnen få upp till 20 infektioner vi har klarat av 2 nu så 18 kvar oj va upplyftande de känns. Jaja för denna gången verkar de nästan va över i alla fall lite hosta kvar bara. Annars har vi inte gjort så mycket i dag fastän vi har varit hemma allihopa i dag. Eller jag fick frigång några timmar i dag så jag drog ned till stan. Men urs va jobbigt de va det där med att vara nöjd. Hittade såååå mycket som jag ville ha som bara skrek bollan bollan kom och köp mig. Men nej jag nöjde mig med de jag hade åkt dit för att köpa nämligen ett par nya skor till räkan. Jätte snygga och dom passade perfekt. Nu har gubben åkt och tittat på fotboll så jag har tv:n för mig själv så då får jag väl ta och njuta av den ;-)
Kramizzar

Inga kommentarer: