Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

03 april 2009

oj tjosan

Hej va tiden går fort när man har roligt. Här har dagarna bara sprungit på med dagis och simning och sandlåde lek. Och i dag va även gubben ledig så i dag har vi varit på trädgårdsmässa och så har jag varit på möte och de roligaste av allt, bollan har nya brillor. Jopp i dag va dom klara vist kände mig lite småsnurrig när jag fick på mig dom, men nu går de fin fint och jag bara älskar dom så dom va väl värda sitt pris.
Jag och räkan har badat skummbad i dag också de va så skoj han fick vitt hår och lite skägg och mustach hihi så söt han blev.

Åhh jo jag har gjort mig besök på två av mina favorit butiker en web och en riktig. På den riktiga blev de nya cult burkar och krukor eftersom någon liten är och klättrar och har haft sönder dom. Men de visade sig att dom även fått in ett sortiment av gerbera oj oj kan ju säga att de va svårt att motstå. På webbutiken hittade jag lite nytt molo som nog väldigt snart kommer att klickas hem. Nu sover äntligen räkan och jag och gubben laddar upp för myskväll jag genom att kolla lite bloggar och han kollar lite sport. Hihi de e mys de.
kramizzar

Inga kommentarer: