Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

08 april 2009

It´s raining ooh baby it´s raining you can stand under my umbrella...

Eller jag hade ju inget paraply jag hade ett par "rediga stor stövlar" som bönderna säger här om kring. Men både jag och räkan va ändå så chica när vi va ute i dag jag i mina vita stövlar med blommor och han i sina lila med gröna elefanter på. Vi har nästan bara varit hemma i dag förutom en promenad till ica. Men de finns ju så mycket kul att göra hemma så de har varit helt ok. Vi har målat och gjort lemonad
Tyvärr blev den inte lika rosa som leilas :-(
och får jag bjuda på:

tyvärr är dom inte äkta utan trolldeg men jag e riktigt nöjd med resultatet och dom frestade gubben i alla fall även räkan va framme och försökte bita i bullen. Ne de blev en kortis i dag ska försöka sova för att baka på riktigt i morgon.

kramizzar

Inga kommentarer: