Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

18 april 2009

Party med påföljder...

Aj aj min arma kropp och knopp! I går va de dax jag hade tjejmiddag här med en hel del vin, sång och trevliga gäster. De va verkligen riktigt roligt 5 st mammor som hade blivit utsläppta ;-) Jag bjöd på 3 rätters med blandat grekiskt, italienskt och klassisk svensk kladdkaka. Toppen gott va de i alla fall. Sen blev de både buzz och sing star fram till kl 2 i natt. Så jag känner mig lite lagom mör om man säger så. Och när jag pratade med gubben i morse fick jag reda på att min älskade räka inte hade mått så bra. Så de blir en lung hemma dag för oss i dag vilket nog e lika skönt.


Dukingen innan gästerna kom.


Mina vackra och coola gäster Kram på er.



Här sjungs de för full hals, lovade att inte lägga ut film på sången. Men jag kan lova att den är riktigt underhållande.


Kramizzar


1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa, en riktig kanonkväll var det! :D
Hoppas allt är väl med lille räkan!
Kram!