Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

06 mars 2009

Utmanad och utmattad

Är helt slut både jag och räkan fick oss nog en eftersläng av magsjuka i går eftermiddag/kväll. För efter lunch va allt ok jag och räkan va runt på stan och kollade känner att jag behöver nya glasögon och sen va de 1års sprutan för lillen. Och en snabbsväng förbli ica. Men när vi kom hem började vi båda må illa. Och gubben ska vara riktigt glad att jag han till toa i alla fall för de gjorde inte räkan så kvällen slutade med storstädning för gubben. I dag mår jag bättre men dagen har ändå spenderats i säng är riktig öm i magen. Men jag e riktigt glad att jag har mina böcker och den nya gant katalogen och så klart datorn när jag har haft ork. Som ni ser du har jag uppdaterat lite tävlingar så jag hoppas att jag vinner något. Håller verkligen tummarna. Har även tagit mig tid att kolla på era bloggar. Då fick jag se att jag hade blivit utmanad av: Sawrah så de e la bäst att jag gör mig ett försök.

Regler: Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger, lycka till!


1. Vad heter du?: Bollan
2. Ett ord på fyra bokstäver: Boll
3. Flicknamn: Britta
4. Pojknamn: Bengt
5. Yrke : Butikspersonal
6. Färg: Blå
7. Klädesplagg: Byxor
8. Mat: Basta?
9. Sak i badrummet: Badkar
10. Plats/stad: B-ås
11. En orsak att vara sen: Blöjbyten
12. Något man skriker: Bakta!?
13. Film: bröllopsfeber
14. Något man dricker: bubbel
15. Band: blur (hjärnsläpp bästa jag kunde komma på)
16. Djur: Björn
17. Gatunamn: båtervändsgränd
18. Bil: bubbla
19. Sång: bugg 4 och en cola ;-)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: bygga berg

Tyvärr tänker jag inte utmana någon denna gången men om du känner dig manad så anse dig utmanad! lycka till.

Kramizzar

Inga kommentarer: