Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

31 mars 2009

Underbara dag!!!

Herregud vet inte riktigt vart jag ska börja. Ok jo jag va på en andra intervjun på ett jobb. Och jag fick de!!! Jubel jubel. De känns verkligen skit bra med tanke på att jag bara har gått arbetslös i en månad och i dessa tider. Så för att fira detta tog jag min en tur förbi en av mina favorit butiker och de blev:
En burk till räkans välling, tyvärr fick han tag på den rätt snabbt så jag har redan bitmärken i den.
En underbart vårgrön marimekko köks handuk.
Sen när jag kom hem och hämtat räkan på dagis satte jag igång med ett par krukor om jag har haft funderingar på ett tag att fixa till för att ha ute på balkongen i år. Så nu e dom också klara. och nu känner jag att tidsoptimisten i mig gör sig påmind igen då vi ska hem till en mamma på fika om 30 min och räkan e inte vaken och jag har färg på hela mig. Jaja vi e ju på väg i alla fall.

Kramizzar

Inga kommentarer: