Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

26 mars 2009

Ja men tjosan

Ha jag var inte så himla off som jag hade för mig. Jo sist jag skrev så mådde inte räkan så toppen bra men så i går blev jag toppen glad för då verkade som de äntligen var på väg att bli bättre men nej vaknade i natt av att gubben väckte med med ett: han har bajsat i sängen igen. Så vid fem över fyra var vi uppe och bada pojken och bäddade rent. Sen somnade han faktiskt om till kl 8. Så jag ägnade större delen av förmiddagen nere i tvättstugan. Kanske inte så kul men börja vänja mig det e i alla fall lugnt där nere ;-)

Annars har jag nu valt ett par glasögon men tyvärr blev de ingen av dom på bilderna. Utan ett par som jag såg för några veckorsen som jag föll för direkt men som har varit utlånade så jag fick se dom igen i dag. Och jag gillar dom fortfarande massor.
Urs känner mig ganska super trött fortfarande var ju på väg att glömma de jag hade tänkt att skriva om. Jag hade hudvårdsklass i går eller jag var värdinna för en. De blev jätte roligt och blandade åldrar. Tack så hemskt mycket för att ni kom i går de var sååå trevligt. Jag köpte inget tyvärr men jag fick ju ett satin hands för att jag var värdinna så de känns ok. Bjöd också på världens godaste kladdkaka (leilas) testa den om ni har missat den så förstår ni vad jag menar.


A bakom pappret och S och M så nöjda med ansiktsbehandling.
Nu håller vi även på att planera balkongen när våren har tittat fram även om de e rasande kallt på morgonen. Och de e riktigt roligt man får nya idéer nästan varje dag.
Kramizzar

Inga kommentarer: