Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

21 mars 2009

Vilken tur

E nästan tvungen att tänka vad rackarns hände i går. Jo just de jag fick mig en liten paus när räkan va på dagis så jag tog mig till stan och hör och häpnad köpte mig ett par nya jeans. Kan ju säga att de va ett tagsen jag köpte nya brallor men i går passade jag på. Gick även runt och kollade efter en vår jacka till räkan men de finns inga roliga butiker i centrum. Men hade jag haft tid skulle jag åkt iväg till en special affär för barn men de blev inte ont om tid. Och på kvällen klarade jag faktiskt att hålla jag hade ju sagt att inget bakat på en månad efter räkans kalas och de lyckades jag med, men i går va vi för sugna på kladdkaka och jag va ju lite tvungen att provbaka inför onsdag.

Sen har jag upptäckt eller de visste jag ju redan att jag har världens bästa gubbe. Förbered er på att bli lite avis i går när han kom hem hade han köpt en bukett med helt underbara tulpaner och i dag på morgonen lät han mig få sovmorgon och sen kom in med frukost på sängen. Snacka om underbar.

I dag har jag varit på stan igen, mycket rännande där men i dag har faktiskt valt ut några glasögon modeller som jag ska testa och se vilka jag gillar tyvärr fanns dom jag gillade mest inte inne i dag heller. Så vi får se vilka de blir. Sen i dag så fick vi även reda på att vi har vunnit biljetter till cirkusen!! Jippi de ska bli så kul att ta med räkan på cirkus och se vad han tycker om de. Nu ska jag gå och leta mönster till en klänning som de meningen att jag ska sy så småningom.

Kramizzar

Inga kommentarer: