Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

03 mars 2009

Måste måste

Ja jag vet jag måste verkligen ta tag i bloggen. och jag har tankar på en ny tävling men nu har jag hittat en toppen webshop som jag måste utforska sen tar den jäkla Stieg Larsson boken lite av min tid med har lovat att läsa den innan vi ska på filmen. Sen som i går har de inte hänt så mycket. Räkan hade visst målat med fingerfärg på dagis och var riktigt fin och grön när han kom hem och sen har vi varit och hälsat på några vänner på eftermiddagen Visst e mitt liv intressant som små rosa moln som bara puffar runt ;-) Nu e de tillbax till boken. Men jag lovar ska ta tag i bloggen snart snart. lovar





kramizzar

1 kommentar:

Sjöboden sa...

Läs på du bara. Bloggen är ju inget måste... men det blir som ett gift.

Kram C