Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

23 mars 2009

Rackarns

Ja ha då va de dax för rond 511 typ räkan kräktes i natt. Så inget dagis i dag eller i morgon. och gubben sov på en madrass på räkans rum natten som gått och jag ska göra de denna natten. De va riktigt otäckt att se hur utslagen han va i morse. Men efter mycket vätskeersättning och faktiskt lite mat så har han börjat att piggna på sig. inga mer kräkningar i alla fall, men lös i magen. Vi hade våra tankar på att de kanske va tänder på g med. Men då brukar man väl inte kräkas. Ni som har erfarenhet hör gärna av er. Själv har jag lite ont i halsen men de brukar man få när man går ut utan jacka, de va ju såååå fint väder i lördags. Annars så har jag varit ute på lite ärenden. typ hämtat räkans sista hand och fotavtryck de blev jätte bra!! sen tog jag en sväng förbi ica och skaffade lite som piggade upp räkan. För nu på eftermiddagen har vi varit själva gubben har varit på möte. Och nu springer han med tvätten fasen va han e toppen. Nu hoppas jag bara på en lugn kväll utan kräk.


En nalle och pingu vad kan pigga upp en liten ett årig annars ;-)

Mina underbara tulpaner som gubben kom med i fredags.
Kramizzar

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä-ä inte nu igen!!
Ni har verkligen otur alltså!
Hoppas att ni slipper detta igen och att Gustav snart blir helt kry!

Kram på er!