Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

01 mars 2009

Hemma på många vis

Så där nu är vi hemma igen. Det var riktigt skönt och avkopplande i fjällen men tusan lika skönt att komma tillbax och var med lite folk. Dom sista dagarna där upp gjorde vi inte så mycket, spelade lite wii, åkte snowboard och skoter och så försökte jag ta lite mer kort på omgivningarna. Sen åkte vi ned till svärmor sista natten och så fick jag gå på stan en sväng där. Vilket var toppen roligt eftersom ja de e ju inte alls samma butiker. Men jag hade blivit tipsad om några butiker som jag inte skulle missa och de var nog tur de. Snubblade nämligen på maileg kaniner till 50% de kallar jag fynd. De blev även lite mer cheap monday till räkan och lite mer bokstäver. Sen gick jag ju så klart runt och tog lite detalj bilder hos svärmor dom har ju de såååå snyggt hemma riktigt avis. Nu hade hon varit i väg och shoppat lite nytt med.


Ja de var ju lite snö om man säger så. Men så underbart vackert.
Vist e den otrolig taket på storstugan.
Maileg, & och ett F som jag har satt på en låda.
Såå cool räkan blir coolaste killen i stan ;-)
Sen i dag var de ingen större skillnad än de har varit hela veckan upp vid 7 tiden men inte för att ge sig ut i backen utan för att ställa sig i kön till baby, barn mässan. De var lite annorlunda i år för jag bestämde mig nästan i sista stund att jag skulle gå så jag åkte faktiskt själv. Visst de har varit toppen kul med sällskap men nu kunde jag åka dit och hem när jag ville och jag kunde kolla på de jag tyckte var intressant Sen visste jag ju att de var dom 100 första som fick den stora påsen och ja var nog i alla fall nr 5. Så de blev massor med gratis saker. Säger bara tack tack Baby barn mässan för eran givmildhet!!!! Så nu e jag äntligen hemma från de med.

Har haft mina funderingar men mässpris på en dagis filt inte helt fel.
Alla mina gratis prylar jag kom hemsläpande med.

Nu gubben och räkan har åkt till affären så att vi får oss lite mat hemma. och jag får en lung stund att pilla med datorn. För när dom kommer hem har jag lovat en liten buse att jag ska leka med bilar.
Kramizzar

Inga kommentarer: