Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

30 mars 2009

Girls dont always want to have fun?

Nja de stämmer nog inte på mig tycker mycket hellre om roligt än tråkigt och vill ju ha saker att pyssla med hela tiden. I dag till ex har jag sytt lite mer eller ja jag började med den i går men så fick den pausa lite för jag skulle på konsert i går kväll. Va och lyssnade på jill Johnsson, helt ok faktiskt men de va mycket som jag inte hade hört innan. Ja de jag sydde va i alla fall en sovmask eller va de heter.
Helt ok för första gången.
Sen har jag ju sprungit med räkan till och från dagis (räkan har varit ute i skogen med dagis i dag) och hann även med en snabbis till stan. Efter maten skulle vi gå i väg och överaska en mamma som va på fika 2 hus bort hon fyller nämligen år i dag. Hon hjälp mig/oss så himla mycket under de senaste året att jag verkligen tyckte att hon förtjänade lite blommor. Så än en gång grattis S hoppas att du fick en toppen dag och kväll även om bara en av dina älsklingar va hemma. Sen stannade vi en stund på lekplatsen till gubben kom hem. Underbart väder att vara ute och leka i. och när väl både räkan och gubben e hemma tja då e de ju inte en lungn stund. Bara nu jag sitter lite men de snurrar redan olika planer i huvudet på mig så jag blir inte långvarig.



När jag ändå va iväg och köpte blommor kunde jag inte undvika att ta med mig en bukett hem också.

Kramizzar



1 kommentar:

SaraCarlsson sa...

Ja det är alltid kul att prova på något nytt, och dom var ju bra också :P Jo det klart :D Skulle vara jättekul! Har ju ett lov som kommer närmare som jag kanske kan kika upp på :)