Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

14 mars 2009

Tja kanske dax för en uppdatering

Nu börjar vi faktiskt att piggna till och jag håller båda tummarna på att vi inte ska få några mer återfall av den dumma vinterkräk sjukan. Gubben räknar sig som frisk i dag i alla fall och jag har inte märkt några symptom på räkan i dag heller så de e mer eller mindre bara jag som e kvar men de kan va för att jag fuskat lite och fått i mig laktos. Så i dag har jag och räkan varit ute på promenad åhh va skönt de va att komma ut!! Vi gick inte så långt bara till inredningsbutiken på andra sidan vägen. Men ändå och gjorde några humm fynd kanske inte e rätt ord men handlade gjorde jag och jag gillar de verkligen. Och jag gjorde mig en toppen god lunch i dag nytt recept italienskt.
Och när gubben kom från jobbet åkte vi upp till dom gamla kvarteren för att träffa en av gubbens vänner som nyss separerat och hans barn. De va jätte trevligt så goa ungar. Nu ska vi äta lite och så blir de så klart Melodifestivalen!! Vet inte riktigt vem jag vill ska vinna tycker de va ganska många bra. Åhh sen har jag en överraskning men de berättar jag mer om i nästa vecka. Eller ni i mamma gruppen vet ju redan så för er e de ingen hemlis men för er andra.












Kramizzar

Inga kommentarer: