Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

22 mars 2009

skit skit skit

Vilken skit dag, vaknade i morse av att någon hade gett räkan laktos jippi för de. Ne kanske inte de ne. Sen har jag mer eller mindre haft ont i huvudet hela dagen. Och på eftermiddagen åkte vi ut till vänner som bor lite utanför stan. Och inget ont om dom P jag vet att du brukar läsa, de va jätte trevligt att träffa er och se hur ni har fått de i huset nu. Där i mot dom andra som va där herregud tja va e de man säger har man inget snällt att säga om någon så ska man va tyst och de får jag nog va för i min hjärna finns de verkligen inget snällt om henne. Även om jag underhöll mig med att reta upp dom. Skit taskigt jag vet men nästan alla av oss har ju någon som irriterer en mer än andra så jag hoppas ni förstår. Nu på kvällen har vi bara tagit de lungt och funderat över vad som kommer att hända i veckan vilket jag bara hoppas e bra saker.

kramizzar


Inga kommentarer: