Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

09 mars 2009

piggare på gott och ont

Mycket mycket piggare i dag. Tack för alla krya på dig hälsningar de värmde verkligen och hjälpte ;-) Så i dag har de faktiskt blivit en tur till ica kylskåpet ekade verkligen tomt här. Och vanligtvis så de e gubben som handlar men nu när inte han heller mår bra så va de bara för mig och räkan att ta tag i de. Men de finns risk för att vi inte får åka iväg igen på länge gubben tyckte att de hade blivit dyrt och ville kolla kvittot så att vi inte köpt något onödigt. Men kvittot hade på något magiskt sätt råkat flya iväg. (humm kraftig vind i dag) Jag va nöjd med mina inköp i dag i alla fall. Köpte massor med frukt mumms så de blev varsin vitamin kick när jag kommit hem. I morgon ska räkan tilldagis igen hoppas att de går bra han har i alla fall börjar äta lite igen och jag har mina fantastiska möten. Annars hoppas jag bara på att denna veckan går rasande fort och de gör den nog kom på att vi har ju 2, 1 års kalas att gå på i veckan de kommer ju på jätte kul, fattar inte hur jag kunde glömma. Kan jag skylla på magsjuke hjärna?

Vår vitamin kick gott gott!
Kramizzar
Ps: Jag ska ha en hudvårdsklass den 25/3 med en representant för mary kay. Där du även får en gratis ansiksbehandling. Om du är intresserad av att komma hör av dig till mig.

1 kommentar:

SaraCarlsson sa...

Jo det hade vi nog tänkt :D Lite kul att få se din lilla son också ^^ Ska bli skoj