Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

11 mars 2009

jäklars jäklars jäklars

Fick hämta räkan från dagis i dag då han hade överaskat fröknarna med lite ärtpudding i byxan. Inte poppis kan jag säga han mådde verkligen inte bra och har varit gosig hela eftermiddagen Och nu på kvällen känner både jag och gubben att vi e lite oroliga i magen. Fasen när ska de ge sig. Vi fick hoppa ett till kalas i dag bara för den dumma dumma magsjukan!! Enda bra den har gjort är att fått mig och gubben ännu närmare man vet ju vem man kan lita på när magen inte e med en och vi har båda kommit på att vi e nog ganska rätt för varandra även om vi båda tvivlar i bland. De får bli allt i dag jag och gubben tog oss ett varmt bad efter räkan gått och lagt sig nu nu vill jag krypa ned i sängen och kanske läsa lite.





Kramizzar

1 kommentar:

Emma sa...

Låter inget vidare, hoppas ni klarar er!!! Ha det bra, kram emmsan