Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

15 februari 2009

Varför inte?!

Humm ibland börjar man ju fundera min lilla plutt gubb räka ska börja dagis i morgon. Och konstigt nog är de jag som är lite nervös. Jag vet de kommer säker gå jätte bra. Men men han e ju så liten tycker jag. Han börjar bli stor och de e bara för mig att komma över. De blir ju lite mer egen tid men då ska jag faktiskt ta tag i mina 1000 projekt. Sen har jag ju en vecka med honom till och då ska de stor mysas de kan jag lova!! Innan de riktiga allvaret börjar för oss båda. Måste berätta han har varit så söt i dag han har kommit på hur telefoner funkar på riktigt nu. Så nästan hela dagen har han gått med någon slags telefon, gamla mobiler, hem telefonen, eller sin leksaks telefon. Sen går han runt och pratar i den eller ja säger hej hej hej hej. Och e jätte glad en stund fick han prata med farmor på riktigt och total vägrade släppa. Gullungen. Annars har de inte hänt så mycket vi har varit ute och gått och planerat resan lite. En riktigt lycklig dag, en perfekt fortsättning på går kvällen som var så underbar. Även om vi mot slutet låg däckade på soffan propmätta. Men de kan väl inte bli så mycket mer än lyckat när man firar med den man älskar eller?? Nu ska vi snart kolla på beck spännande.



Räkan med sin älskade mobil.
Mys dukningen i går.

Kramizzar

1 kommentar:

MAMMAFIA sa...

Naaaw. Hoppas det gått bra idag!!
Kramis!