Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

18 februari 2009

Gör inget annat?

Gäsp gäsp gäsp. Fy bubblans vad jag e trött längtar verkligen till sportlovet nu. Å att jag kan få sova lite. I dag har jag äntligen bakat klart, de känns som jag inte gör något annat än står i köket och bakar eller lagar mat. Men nu e de klart och lagt i frysen. Och i går kväll/natt tog vi tag i tvätten som skulle strykas fick även ned julgardinerna i köket och upp med nya våriga i grönt. Då e de bara dom andra rummen som ska få nya gardiner, men dom som är nu tycker jag inte e så hemska dom e inte jul röda som dom i köket utan mer vita med snöflingor på så de passar ju på vintern med. Så de e klart med nu ska de ju då bara städas men de får bli i morgon. Gubben har redan börjat sin semester så han får allt ta och hjälpa till med städningen när jag och räkan e på dagis i morgon. Ne nu ska jag faktiskt läsa era bloggar och kanske kommentera lite och sen ska jag slappa och göra lite på mitt projekt nu när jag äntligen nästan e klar.



Mitt lite mer våriga köksfönster, lite grön prickigt från green gate hade passat fint där nu ;-)

Kramizzar

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

I bland är man så trött att man blir trött på att vara det hi,hi.