Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

10 februari 2009

Utgång med tjejkväll

Vilken kväll de blev i går. Har inte skrattat så mycket på länge. Med tanke på att de var måndag hamnade vi på en nästan folktom restaurang. Så de blev mycket prat mycket skratt och humm lite vin. Med andra ord skit trevligt. Och vi kom inte ut från restaurangen innan dom nästan skulle stänga. Så de får vi verkligen göra om. I dag händer inte så mycket ska planera räkans födelsedags kalas och så kanske ge mig i kast med att fixa nya gardiner jaja i alla fall börja med de. Här kommer lite bilder från i går kväll. Har lånat dom från M s blogg. Hoppas du inte tar illa upp.

Ett av dom korten som jag e med på. Annars M, L och K
Humm tänk så de kan bli när ens foto objekt ska se ut som dom inte är medvetna om att jag ska ta kort.

L och K och en flaska vin och alla e lika glada ;)

Kramizzar

Inga kommentarer: