Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

02 februari 2009

Go natt

Ahh kvällen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Tja ni har ju sett vad jag pysslade med i eftermiddags när gubben och räkan var på öppna förskolan. Sen efter middagen skulle dom åka och handla mat och då skulle jag ta tag i den där tusans tvätt högen som ligger och börja på att stryka lite. Men saker går ju inte riktigt som jag tänker mig i stället började jag baka semlor utan att ha riktig koll på att dom skulle jäsa i 2 TIMMAR!!!! Så då hann ju kl bli 20 och det där nya familjen annorlunda på 4:an började. Blev het fascinerad 10 barn, jag som knappt har koll på 1. Efter de var de cassanova på 9:an lite lämpligt eftersom de var så nära vår års dag så den var vi ju tvungna att se igen. Men när filmen var slut så hade semlorna blivit klara och 3 hade redan försvunnit ned i gubbens mage förstår inte hur fort sådant går. Nu ska jag göra mig ett besök på era bloggar innan jag somnar

Kramizzar

Inga kommentarer: