Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

17 februari 2009

24, 2 , 4 eller sängen??

Ja de e det som är frågan nu. Vet verkligen inte alls vart min energi tog vägen den verkar försvunnit på vägen hem från sången i dag. Sitter bara och gäspar och funderar över vilket som är minst jobbigast att baka 2 tårtor eller 24 cupcakes eller ställa mig och stryka 4 massiva högar. eller om jag helt enkelt ska skita i det och gå och sova. Men de skulle jag nog inte klara fredagen närmar ju sig med störtsteg. Och att inte ha klart allt tills dess, den mardrömmen vill jag ens inte tänka på. Ne de lutar åt strykning, och en dusch hade inte varit fel heller. I dag har vi varit på dagis igen de gick toppen bra räkan ville inte alls gå hem så de e ju bra tecken. Sen har vi ju då haft vår sista babysång :-( Kändes lite tråkigt fick inte ens tillfälle att prata med sångledaren i dag heller. Sen när vi kom hem har de bara varit bak i huvudet på mig. Ska bli skönt att få sova snart.





Kramizzar

Inga kommentarer: