Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

24 februari 2009

Kalas och uppdatering

De e väl lika bra att jag berättar om kalaset nu innan jag glömmer de helt. Ja vi hade då bjudit till kl 14. Tyvärr var de ganska många som var sjuka eller bortresta. Men de gick bra ändå. Vi var så glada över dom som kom. De blev 5 barn som stojade och lekte. Dom stora barnen lekte mest på räkans rum med en av tågbanorna han fick i present och blev sura när dom små kom och förstörde. Sen blev de fika jag hade slavat med ;-) Ne de var inte så farligt jag tycker ju att de e kul. Blev också en tårta från grunden, den blev inte precis som jag hade tänkt mig hände ett litet missöde 30 min innan gästerna skulle komma. men den blev riktigt bra ändå. Enda var att nu när jag skulle lägga kort på den så har jag glömt att tagit något. Hummm ja den var blå i alla fall med vita stjärnor på. Sen fick han jätte roliga paket, en super fin bok den röda brandbilen, och ett piano humm tack så hemskt mycket jag har ju inte ont i huvudet av att lyssna på den, sen fick han en aktivitets leksak den tycker han med e toppen kul. Tja sen fick dom godis påsar och så var kalaset över. Men vi har sagt att eftersom de var så många som var borta ska vi ha ett litet kalas när vi kommer från fjällen. De kommer bli jätte kul med. Här uppe har han också fått paket från farmor, ett nytt regnställ från p.o.p och nya badbyxor. Toppen bra allt ihop! I dag har vi faktiskt inte gjort så mycket men tiden har bara flugit förbi. Vi har varit på byn en tur och sen har vi varit ute och pimplat och åkt snö skoter. Självklart körde jag så jäkla kul de e nästan de enda jag tycker e synd att man inte har hemma. Nu ska vi snart fika och sen ska och och gubben dra oss tillbax och tända en brasa och gosa bara han och jag. Vad mer kan man begära här uppe ;-) Ahh nu har jag glömt kameran i stor stugan. Men jag lovar att lägga kort så snart jag kan kanske till och med i kväll.





Kramizzar

Inga kommentarer: