Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

03 februari 2009

Då va de gjort

I dag har vi varit på baby sång stunden hela familjen. De var toppen roligt och räkan var inte lika mammig som han var förra gången vi var allihopa. Han var heller inte så sjövild som när han har varit själv med gubben där. Måste tänka men annars har vi inte gjort så mycket i dag. Gubben och räkan har varit iväg och köpte lite saker som ska till hoppets stjärna. Så att det är klart. Och så har vi ju haft den underbara tvätt tiden i dag. Men de gick så smidigt så 3 maskiner i 3 omgångar och allt var torrt förutom en av mina tröjor så jag e riktigt nöjd nu ska jag ju då bara ta tag i strykningen som jag älskar att skuta framför mig. Så vi får väl de när jag får ork eller viljan att göra de. Förmodligen när jag behöver något plagg. I dag har jag och räkan gemensamt tagit bort hans blogg. Lite tråkigt han har haft den sen han var nyfödd. Men jag hinner inte att skriva i den och jag gissar ju på att de bara kommer att bli mindre och mindre tid. Sen vet jag ju att dom som läste hans också läser denna bloggen så jag hoppas att ni får reda på lika mycket om vad han pysslar med här. Humm blev ett kort inlägg i dag. Men jag hoppas att ni har de bra alla.

Dagens 3


  1. Började egentligen i går med ett STORT projekt. Vill inte säga vad de e än för de kommer att ta lång tid men jag hoppas jag orkar.
  2. Får väl säga sprungit med tvätten.
  3. Gett komplimanger och berömt gubben. Som han blev väldigt glad för. (Han hjälper mig komma på mina 3)

Kramizzar

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste säga att Gustav var väldigt rolig igår!!Helt oblyg springer han omkring o hittar på bus! :-D