Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

04 februari 2009

Barbie 50 År

Aj jag har ont i magen, vet inte vad de kan vara. Gissar på att de blev lite mycket till middag men de var sååå gott men nu känner jag att jag kan typ hoppa över äta på en vecka. I dag hade jag tänkt att ta de lite lugnt inte stressa och inte följa med på simmet i dag. Men så ringde dom om att min kamera var klar och lagad. Och så kom de ett medelande från S och J som frågade om jag och räkan vill följa med ut på en långpromenad. Så visst de va skönt att komma ut men vi fick slänga i oss mat och snabb packa alla badkläderna. Slängde även då i mina badkläder ville inte sitta och titta när dom andra badar. Och ändå fick dom vänta på oss fattar inte vet inte om de e kl eller mig de e fel på vi e alltid sena. Men de var riktigt skönt att både komma ut på en riktig långpromenad och några besök i butiker. Och sen komma iväg och simma. Men nu e jag sååå trött att ögonen vill trilla ihop. Åhh såg nu på nyheterna att Barbie fyller 50 i dag så Grattis till henne. Älskade verkligen mina sådana dockor när jag var liten. Ne nu blir de slapp på schemat. Dagens 3
  1. Varit ute på långpromenad (så klart)
  2. Varit med på simmet.
  3. Ok verkar som sista punkten verkar bli den som gubben bestämmer. Så i dag blir de jag ska inte med på båtmässan vilket gjorde han toppen glad.



Kramizzar

1 kommentar:

MAMMAFIA sa...

Du har fått en utmärkelse! Se min sida och ta emot/skicka vidare =)
Kramis!