Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

23 februari 2009

Fjällen??

Jaha då var man uppe på gården då. Vaknade vid 03.45 och sen ca 8 timmar i bilen med en paus för frukost. Men de gick bra ändå de enda var att räkan inte var så toppen sugen på att sitta bak med gubben så han fick köra hela vägen så satt jag bak fast de va lika skönt då kunde jag ju sova lite. Väl framme blev de som vanligt mat på mat på mat. Jag är så mätt att jag nästan spricker redan. Men vi har varit ute och lekt lite i snön gubben har åkt snowboard och jag och räkan pulka. Tur att de finns en backe på gården gubbens kusin åker slalom där då kan ni kanske förstå hur stor den är. Nu ska jag snart ta och sova man börjar ju bli lite trött. Men de kommer nog bli en rolig vecka. Ska bjuda er på ett kort ska bara resa mig upp och ta ett. Ni får ha överseende med att de e mörkt ute.

Underbara snödrivorna precis utanför dörren.
Kramizzar

ps: Åhh tusan jag skulle ju berätta om kalaset. Ok lovar att göra de bara inte i dag är på tok för trött för de i dag.

Inga kommentarer: