Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

06 februari 2009

Hinderbana

Yissis vad trött jag e nu. Tog de lugnt på morgonenvilket nog behövdes. Pratade med en vän om att åka i väg till lekB med våra pojkar som vanligt vis brukar att var lika busiga båda två. Så vi stämde träff där vid 13. Gubben kom faktiskt hem och hämtade mig på sin rast så att vi kunde komma iväg. De var toppen skoj jag håller nästan nästan i gång lika mycket som räkan. Även om de inte började så bra. Han vill så väl min lilla räka och när han såg sin kompis i dag ville han gå fram och kramas tyvärr är inte hans kompis lika stadig då dom rasade ju i golvet båda två. De var ju en snäll gest även om de inte sluta så bra. Sen när de ledsna hade gått över var de full rulle igen bland bollhavet. Blir så stolt över räkan som först klättrat upp och sen åker rutchkanan ned helt själv. Synd att han inte kan ta sig ut från bollhavet själv sen. Han e så duktigt där annars att dom nog tror att han är äldre än ett år. När vi hade lekt klart åkte jag och räkan och handlade och sen upp till gubbens jobb för att hälsa på och hämta honom. Sen har de ju varit fullt kaos här hemma tills räkan nu äntligen har lagt sig. Började fundera på när jag plockade iordning hans rum om jag någon gång inte kommer att bli förvånad över vad man kan hitta där. I dag var de en morot och en av mina stövlar. Men jag förmodar att när han blir äldre att jag kommer att finna andra saker. Nu ska vi ta varsin semla och ett glas vin och kolla på tv på spåret och lets dance blir de i dag.
Bus killarna
Ahhh jag e fånge
Hi hi sitter och gungar
Klättrar själv.
Dagens 3
  1. Ingen promenad i dag men allt en hinder tävling på lekB
  2. Fixade semlor till gubben och hämtade honom på jobbet(gubbens förslag)
  3. Varit och kollat vad räkan ska ha för tårta på kalaset och tagit reda på priser.
Kramizzar

1 kommentar:

MAMMAFIA sa...

Hello!
Du har en liten utmaning!
Se min sida =D
Kramis!