Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

08 februari 2009

KÄRLEK

Tja visst e de nästan allt man behöver. Vilken dag de var i går. Hela familjen drog till storstaden men gjorde olika saker gubben var på mässa, jag gick på stan och räkan var hos sina gudföräldrar. Och vi hade alla en toppen dag. Gubben var väl lite besviken på mässan men ändå hade tyckt att de var skönt att komma ut. Räkan hade haft de toppen kul hos gudföräldrarna många saker i hans höjd att pilla på. De hade inte blivit så mycket sovit men kul hade dom. Jag var lite rädd att dom skulle bli avskräckta av att passa honom men inte som tur är. Jag fick till och med höra att vilken skön lirare han är. Så de var positivt. Själv var ja då på stan och köpte födelsedags presenter till räkan och kanske unnade mig lite själv också.

De blev ett födelsedags tåg om ni inte vet hur de ser ut får ni se bilderna sen när födelsedagen har varit. Sen blev de lite leksaker och kläder och en dagis väska. Tyvärr fick han syn på en av sina leksaker i går och har gått nedanför och gnällt hela kvällen och morgonen så den fick han i förväg i förmiddags. Men ingen större panik han kommer ju få så mycket ändå när han fyller. Hittade även grymt roliga bokstäver på panduro i går så de fick bli ett G som jag har målat skulle vilja köpa mer av dom så de blir de nog framöver. Och vill mig blev de också bokstäver. Vet inte vad de e med mig är helt fascinerad av text och bokstäver nu. Såg en såååå snygg skål med men kände att jag får nog hålla i visakortet annars blir de inget mer kul denna månaden.

Jag gjorde färdigt ett handavtryck på räkan i går med de ska han få ha på sitt rum. Har även andra med både hand och fot men dom behåller jag så att de inte händer något med dom. Nu ska jag ta tag i tvätten som har legat länge nog nu. Sen blir de brödbakning. Gubben och räkan e på leklandet i dag. Puh lite egen tid.

Underbara kärlek som jag har väntat.
Räkans prickiga G och bus å kul postlådan

Lillens hand, snart e han stora pojken.
Kramizzar

Inga kommentarer: