Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

04 december 2008

Tröttis

Go morgon eller e de go natt? Jag e helt enkelt för trött i dag. Vaknade vid 5 när gubben gick upp och skulle till jobbet. Sen hade jag ett himla problem att somna om. Även om jag va och kollade på min lilla räka som låg och sov som en liten gris. Men vi skulle ju ändå upp och åka till stan vid 8 då jag hade ett möte. Tur att jag förhoppningsvis får sova i morgon. Sen har vi varit och handlat lite ingredienser till tisdagens bjudning. Kan ju avslöja att de kommer att bli många olika sorter men inga speciellt nyttiga. Sen har vi inte gjort så mycket annat i dag tagit de lite lugnt Men vi hade en ganska turbulent middag i kväll. De va något som tyckte att maten ska va på utsidan. Konstigt han e så snäll när vi äter lunch på dagarna måste va hans far som triggar honom till dessa hyss. Ja han va ju så fin när han hade ätit klart.
Mitt lilla monster. Och de e blåbär i hela ansiktet. Vi har inte slagit honom.
De blev fort ned i ett bad. Ni kan ju gissa vem de va som fick städa sen ;-)


Go natt kramizzar

Inga kommentarer: