Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

14 december 2008

Full fart i förkylning

*Host snörvel och nysningar* Ne jag har blivit förkyld de e därför jag har hållt mig i från datorn på några dagar de har varit så fullt i schemat hela helgen att jag bara har orkat göra de vi skulle och sen har jag mer eller mindre stupat i säng. Tja i alla fall har de varit snö här i tja nästan 3 dagar började i torsdags men va helt borta i morse. Så i torsdags va vi ute och åkte pulka och myste gick i genom lite av räkans gamla kläder och la ut på tradera de jag inte ville ha så nu får vi se om de säljer. I fredags hade vi lite ärenden till stan och de va riktigt skönt att få dom avklarade har sett den lappen hängande här hemma nu i en månad och fått ångest nästan varje gång för att jag inte kommit i väg. Går hade vi de riktigt trevligt vi va i stora staden och hälsade på hos räkans gudföräldrar. Sååå mysigt och va hennes mage hade växt de e bara halva tiden kvar nu. De ska bli så roligt när dom får barn med. Sen va vi en tur på nöjesfältet och tittade på alla marknadsstånd och alla lampor och folk som åkte skridskor och sjöng julsånger.
De va riktigt mysigt jag som hade tappat lite julstämning fick i alla fall tillbaks lite och de hjälpte ju till med snön. Mysigt va de i alla fall. Och i dag har vi varit i väg och köpt gran och gjort julgodis. De va meningen att vi skulle på djurparken men efter som jag inte e helt kry och gubbe mådde väl så där med. bestämde vi oss för att vara hemma dricka lite glögg och pyssla. Ne nu när jag har uppdaterat hela helgen känner jag mig lite hungrig ska nog ta och fixa något att äta. Ha en bra kväll.




Kramizzar

Inga kommentarer: