Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

22 december 2008

Snart klar

Urs sitter fortfarande och har ångest över hur bloggen blev men känner inte riktigt att jag har tid att sitta och fixa den. Så ni som läser får stå ut över jul så ska jag ta tag i de sen. I dag har de varit fullt upp jag som hade lovat mig att jag inte skulle ha de innan jul men men... I dag har jag städat och haft tvätt tid men som tur va kom toppen pappa och hjälpte mig att passa räkan. Så allt har ändå flutit på bra i dag allt e klar har strukit alla kläderna. De va några täcken som inte va torra bara men de e som tills i morgon. Allt städat och pyntat och så har de blivit lite mer julgodis i dag. Så de som e kvar är att jag bara ska ta de gott i morgon på förmiddagen och sen kommer svärmor då ska hon och gubben och räkan åka och handla julmat. (Sååå glad att jag slipper trängas med de) Och när dom kommer tillbacka sen och räkan har gått och lagt sig ska vi ta in granen och pynta den. Sen e vi klara för julafton. Jag får se om jag hinner att skriva i morgon eftermiddag/kväll de vore roligt att få visa lite bilder då och önska er alla en riktigt god jul. Så jag får väl ta mig i alla fall 5 min till de ;-)

Ha de nu så gott i kväll och slit inte ut er.

Kramizzar

Inga kommentarer: