Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

18 december 2008

Ingen vanlig vardag

Ja ha så sitter man här igen. Anledningen till att de har varit tyst i 2 dagar har helt enkelt varit att jag och räkan bara har varit hemma, bakat lite och gått på några promenader annars inget mer spännande. Men i dag hade vi fika med några mammor. De va toppen trevligt god fika och trevligt sällskap. Så tack så mycket M och lilla A för i dag. De e så roligt att se A och räkan leka dom e nästan lika stora och vilda och nyfikna kryper den ena i väg kryper den andra efter. Sen när vi hade fikat fick tyvärr gå lite tidigt för att vi skulle hinna på möte i stan. Men de gick bra med. Sen kom gubben och mötte upp oss och tog en sväng på stan innan vi åkte hem där min mor (suprise) väntade för att jag hade lovat att fixa hennes hår inför i morgon då vi ska ut på galej. Hon hade även med sig material så att jag kunde fixa färdigt räkans julklapp. Jo de skulle jag ju berätta med. Jag har sålt på tradera!! De blev inte för dom massiva summorna min vän S säljer för men tja jag blir av med de. Och de som inte säljs vet jag precis vart jag ska göra av. Ne nu ska jag lägga mig och läsa lite ska upp tidigt i morgon till Bvc och se om räkan blir godkänd.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: