Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

06 december 2008

Huvudet under armen

Go kväll jo de känns nästan så jag har varit ute på äventyr med min mor i dag men så klart glömde jag kameran hemma. Och att ta kort med mobilen e helt uteslutet de blir dom sämsta bilderna. Jo i dag bar de i väg redan vid 9 tiden mot den stora staden vi skulle på julmarknad. De kändes lite konstigt att komma dit så tidigt de va inte mycket folk ute på gatorna när vi anlände vid 10 tiden och alla butikerna precis hade öppnat. Men innan jul markand hade både jag och mor min små ärenden till några butiker som blev fler ju längre vi kom på våra favorit gator. Men tillsist kom vi över vattnet och mot vårt egentliga mål. De va jätte mysigt och många marknadsstånd men tyvärr så mycket folk att man knappt såg något. Så vi lyckades smyga oss in på några butiker där i stället vilket visade sig vara riktigt gynnsamt men de va ska vara julklappar så de e inget jag visar.

Sen tog vi oss in mot centrum igen och tog en sista tur i affärerna för när man e i stora staden går de bara inte att missa varuhuset. Åhhh jag skulle kunna gå där inne i flera timmar jag skulle också vilja haft obegränsat med pengar där inne. Men de blev i alla fall en liten sak på barnavdelningen. Som jag kommer njuta av vet inte om räkan kommer fatta de för än han e äldre. Sen hade både jag och mor både ont i ryggen och i fötterna så de fick bli en hemresa. Men de har varit en riktigt toppen dag av shopping så nu ska jag försöka hålla mig i från kalendrarna för räkan kommer att få tillräckligt med julklappar. Nu ska jag natta räkan och sen ska vi ta lite lördags mys.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: