Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

29 december 2008

Jul trötthet?

Kan man få de??? Jaja Jag hoppas att julen har varit bra för er och att tomten kom med många och fina paket. Själv e jag jätte nöjd och räkan simmade i paket så han va så toppen nöjd att han nästan somnade innan vi han att öppna alla hans paket. Sen har vi varit på lite julmiddagar och på rean så klart men jag blev lite besviken på rean här i stan de va typ inget att ha. Också har de blivit en tur till badhuset. Och städat upp lite efter jul så nu börjar man bli redigt trött både på allt man har haft att göra och på julen. Men nu e de ju inte många dagar kvar till de nya året ska börja. Jag tycker att tiden har gått såååå fort förra nyåret gick jag ju med världens största mage och tja nu e lilla räkan snart 1 år. Men de ska bli spännande att se vad som händer detta nästa år. Jag vet ju lite typ att räkan får en sysling (kanske två). Och att svärmor fyller jämt och att räkan fyller 1. Men vem vet man kanske blir friad till nästa år med ;-) (hint hint gubben om du läser de) Ne de ska verkligen bli ett spännande år 2009 bara att få se vad lill grabben tar för sig och lära sig mer om vad han är för filur.



Go natt kramizzar



Ps: Förresten vad tycker ni om bloggen nu. Jag e i alla fall mycket nöjdare även om jag e lite ledsen över att massa saker försvann. Jaja här kommer ett litet urval med kort på vad jag och räkan fick i julklapp.



Ett jätte fint glas tårtfat, Polaris ljusstakar, Älskade hjärtat från räkan och En Odd Molly tröja.



En jätte söt westie från london Mormor, Brio sköldpadda, Cult klocka och Bruka postlåda.


Tja kuddar från Tiny även om några ville hamna på sniskan.


De blev även Tiny tavlor och lådor och vem vet kanske en filt och suflett i födelsedagspresent ;-)

Inga kommentarer: