Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

08 december 2008

Små pysslat

Ja ha då va men tillbax i data världen. Min dator eller vår dator va upptagen i går så jag fick ingen tid att blogga men lite tid att pyssla. Så i dag blir de bilder. I går va vi iväg på en gammeldax julmarknad de va riktigt trevligt även om de inte blev några vidare fynd. Jo fick köpa mig en ny dörrkrans efter katastrofen med den förra. Annars ägnade jag dagen åt att städa lite eftersom jag får besök i morgon 4 härliga mammor dyker upp här. Och jag har hela frysen full med bakverk.

I dag har vi inte gjort så mycket pysslat lite och varit ute på promenad. Och gubben tog med sig räkan till affären i dag vilket hade väl varit så där han hade sett något han ville ha och ropat massor. Ne nu ska jag försöka att ta de lite lugnt och vila lite har en toppen bra bok som jag bara längtar efter att få fortsätta läsa.




Pepparkaks huset jo jag kanske e klar kommer hela tiden på nya saker att lägga till. Och 2 strutar med godsaker som gubben ska få senare.

Söta änglar dom hittade jag på marknaden och har nu flyttat till vitrinskåpet.

Ja de kanske inte syns så tydligt men här hade jag tänkt att hänga julkorten som kommer.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: