Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

08 november 2010

Vilken jäkla sk*t otur!!!

Skrev ju sist att de va data haveri. Jojo men den dog helt alla mina 120 mappar med kort e borta, ska ju va glad att jag har lite kort här och på fb och så har mina nära och kära skickat kort som dom hade. Allt får jag ju inte ihop igen som bb korten på mitt lilla knytte och de känns verkligen jätte jobbigt men jag försöker att tänka att de e ju inte barnen jag förlorat utan bara massa kort. Och jag har ju verkligen lärt mig en läxa ha kopior!! Men nu har vi fått fått hem den igen med en ny hårddisk de va den som hade lagt av på grund av att datorn hade åkt i golvet för många gånger tyvärr sånt som händer med en bärbar dator och småbarn. Eller så e de bara hos oss de går så vilt till. Som topp på detta nu så har jag och knyttet åkt på en riktig förkylning urs och fy hoppas de går över fort. Men nu ska jag va tillbax på blogg banan igen hoppas vi om än lite annorlunda med fotona.

Kramizzar

Bollan

Inga kommentarer: