Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

08 november 2010

Rea på storegården

Här e ett av dom inläggen jag hade tänkt att göra när datorn la av. Vi va på storegården när hon/dom hade utförsäljning för 2 helger sen. Himmelriket!! Har nog bara några negativa grejer om de, De va sååååå mycket folk och de va på väldigt liten plats kanske en rea på sommaren då man kunde va ute med någon slags avspärrning eller köer. För nu va de bord i en fyrkant och alla knuffades och fick man chans så försökte man smita för att komma på andra sidan borden så att man kunde kolla lite mer ifred.
Tjejerna fick jobba hårt i kassan.

är syns de lite hur mycket folk de va de står bilar bort till granngården

Kön inne i butiken va även den jätte lång.


Men trots allt va de väldigt bra stämning på alla shoppare och man kunde lätt stå och små prata med sällskapen runt en. Och priserna och utbudet av vad som hade hittat kunde man verkligen inte klaga på.
Och efter all shopping blev de så klart fika :-)

Där va saker från i sommaren som jag hade spanat på så man blev ju riktigt lycklig. Så ni kan ju gissa att jag gjorde fynd.
Cath Kidston stog högt på min shopping lista!

Hittade mig även ett litet fågel hus som passade så bra här så nu kan vi se när fåglarna äter från köksfönstret. Och en jätte söt liten skål som nu morgon yoghurten äts i varje dag.

Kramizzar Bollan


Inga kommentarer: