Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

23 november 2010

Burr burr

Fy fasiken vilket väder vi som hade tänkt åka till babycafet men nej nej jag öppnade dörren kände blåsten och snön och stängde igen. Men min älskade räkan fick ta sig ut i alla fall, gubben följde med han till dagis idag tur att jag va iväg och köpte en riktig mössa till han i går. Men ska försöka fixa så han får en mysig eftermiddag sen i alla fall. Hade tänkt att vi skulle baka pepparkakshus i dag och så ska han klippa håret men de kanske inte går så bra. Nu ska jag försöka ta tag i lite fixande inför helgen. Jisses gubben e hemma i dag och har lovat att måla hallen åt mig men just nu låter de mer som han river den. Jaja de ska bli skönt när en del av den e klar i alla fall.

Kramizzar

Inga kommentarer: