Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

28 november 2010

Dop

Pust och stön. Nu har vi haft dop. Har ju varit lite off på sistone, har varit en del att fixa med innan nu med mat och städning m.m. Vi har ju haft familjen i från norrland här under helgen med gubbens mamma och bror med flickvän och morfarn. Vilket va jätte trevligt men lite trångt fast man har ett stort hus så e det ett ganska litet kök och tränga ihop sig i 6 pers och 2 barn. Dopet förövrigt gick jätte bra det va under gudstjänsten så de va mycket ljus och musik. Jag började som vanligt att gråta när de va min tur att läsa en dikt men de fick bra ändå. Och lilla knyttet sov från och till under hela tiden. Och nu har vi fått in lite mer jul i huset med ska visa när jag fått lite ro att gå runt och fota. Här kommer ialla fall bilder från tidigare i dag.

Storebror vilar upp sig innan så man orkar springa runt i kyrkan.

Knyttet och mormor

Pappa och räkan häller upp vatten så att lillebror kan bada i sin klänning

Knyttet och morbror M

knyttet och sysslingen C tar en tupplur

Jag lånar lilla C
Kramizzar

2 kommentarer:

himlaverket sa...

Vilken underbar blog jag hittade här då....
Å dessa Knyten som är sååå underbara....
Tack för att du vill vara med i mitt lilla lotteri...
kram ullamaria

Tigris Predikantan sa...

Jag är tillbaks från den mörka djungeln, så du vet. Lämnar ett litet tassavtryck. Ha en trevlig kväll!