Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

18 november 2010

Aj aj aj


Undrar alltid varför jag utsätter mig för denna smärta 5 gånger nu har jag stått ut med den. Fast nu 4 timmar senare känns de knappt lite ömt och svullet bara men ändå väl värt de. Plus att de e alltid lika trevligt att åka till D och hans studio rent, ljust snygg inredning och så får man snacka lite. Sen e han duktig. Vi kom fram till att de e 10 år sen jag va där första gången. Humm jag som lovade mormor då att de bara skulle bli en de gick ju som de gjorde. Efter de åkte jag förbi mor och far på hemvägen och hämtade upp mina pojkar alla 3. Och fick med mig en ullareds påse med en ljusboll och ritblock. Och så fick jag en förhands koll på vad räkan och knyttet ska få i julklapp. Ne nu ska jag kolla på sista halv 8 hos mig.

Kramizzar

Inga kommentarer: