Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

23 november 2010

uppdatering

Humm jo jag fick lite gjort i dag, kanske inte lika mycket som jag hade hoppast på men de känns ändå som de har varit en jätte skön dag. Gubben har fortsatt att snickra på hållet och tillslut kom de faktiskt upp en vägg. Nu ska de bara spacklas och så ska insidan på mitt nya skafferi upp åhh de kommer bli så fint och de kommer gå in så mycket :-)


Själv har jag gjort pepparkakshus jaja de e ingen nyhet nu att jag e tidig men jag va bara tvungen att testa mina nya pepparkakshus formar. Japp ni kanske har sett dom finns att köpa i mataffären. Och tja kanske inte lika rakt och fint som köpe husen men ändå väldigt charmigt. Och jag fick hjälp av världens bästa räka som snabbt hoppade upp på stolen och sa: Jag ska hjälpa dig mamma, snällt va? Vad ska jag äta? Mmm han e underbar.


Fick också en jätte bra grej på posten jätte jätte fina strumpor så fina och varma. Tack snäll J jag gillar dom massor och dom passar på bra. Ska ha dom i mina kängor som en extra mudd.

.
Sen helt apropå inget har stått och kollat ut från knyttets fönster nu några dagar och tittat på denna underbart fina lampa, Jag vet de e en helt vanlig gatlampa men den har fått sig en isfrans som e så vacker.


Kramizzar

Inga kommentarer: